Hamulce dla Hondy

ECU-PERFORMANCE S.C. z firmą TGAuto przygotowało unikalną ofertę na wymianę hamulców dla samochodów Honda. Sezon już za rogiem, najwyższy czas się do niego przygotować!

Z doświadczenia naszego własnego oraz doświadczenia naszych klientów wynika, że do znakomitej większości zastosowań bardzo dobrze sprawdzają się produkty firmy EBC. Oprócz wysokiej jakości, produkty EBC charakteryzują się bardzo rozsądną ceną, co sprawia, że polecamy je z czystym sumieniem. Nasza oferta obejmuje klocki, tarcze oraz całe zestawy z montażem.

Na początek garść informacji na temat produktów EBC:
Klocki:

GREEN STUFF

DOSKONAŁE KLOCKI HAMULCOWE DO ZASTOSOWAŃ TUNINGOWYCH W SAMOCHODACH O MOCY DO 200 KM.

Przeznaczone do wymagających warunków jazdy miejskiej, charakteryzują się podwyższoną skutecznością hamowania aż do 600°C. Klocki hamulcowe EBC Greenstuff wyróżnia wysoka początkowa siła hamowania, dająca kierowcy poczucie pewności od pierwszego naciśnięcia pedału hamulca.

Istotą działania hamulców jest wytwarzanie pewnych ilości pyłu, co pozwala uniknąć wibracji tarczy hamulcowej (tzw. shimmingu). Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny.

Nominalny współczynnik tarcia 0,55.

RED STUFF

Przeznaczone do cięższych i szybszych samochodów oraz tych wyposażonych w silniki o mocy przekraczającej 200 KM. Wyróżniają się jeszcze mniejszym pyleniem niż Green Stuff.

Klocki Red Stuff mają obniżoną o 60-90% emisję pyłów, co zonacza, ze pod tym względem są najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.

Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.

W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

POLECAMY PRAKTYCZNIE DO KAŻDEGO AUTA

YELLOW STUFF

EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do OSTRYCH ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.

Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.

W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.

Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Tarcze hamulcowe:
TURBO GROOVE

Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.

ULTIMAX

Nowa seria tarcz hamulcowych Ultimax jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferujac znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.

Ceny klocków i tarcz:

PLN brutto SAMOCHÓD honda civic type-r ep3 honda civic type-r fn2
PRZÓD KLOCKI YELLOW DP41254R DP41254R
515,00 zł 515,00 zł
GREEN brak
TARCZE RED DP31254C DP31254C
421,00 zł 421,00 zł
TURBOGROOVE GD1118 GD1118
574,00 zł 574,00 zł
ULTIMAX USR1118 USR1118
574,00 zł 574,00 zł
TYŁ KLOCKI YELLOW DP41193R DP41902R
356,00 zł 243,00 zł
GREEN brak
RED DP31193C DP31902C
278,00 zł 211,00 zł
TARCZE TURBOGROOVE GD1129 GD1129
316,00 zł 316,00 zł
ULTIMAX USR1129 USR1129
316,00 zł 316,00 zł

Ceny zestawów z montażem:

PLN Brutto SAMOCHÓD honda civic type-r ep3 honda civic type-r fn2
PRZÓD YELLOW 565,00 zł 565,00 zł
RED 471,00 zł 471,00 zł
YEL + TURBO 1 209,00 zł 1 209,00 zł
RED + TURBO 1 115,00 zł 1 115,00 zł
YEL + ULTIMAX 1 209,00 zł 1 209,00 zł
RED + ULTIMAX 1 115,00 zł 1 115,00 zł
TYŁ YELLOW 406,00 zł 293,00 zł
RED 328,00 zł 261,00 zł
YEL + TURBO 792,00 zł 679,00 zł
RED + TURBO 714,00 zł 647,00 zł
YEL + ULTIMAX 792,00 zł 679,00 zł
RED + ULTIMAX 714,00 zł 647,00 zł


W celu sprawdzenia dostępności innych zestawów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

Dominik (Doktor) : +48 602-244-394, e-mail: biuro@ecu-performance.pl

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (1)
    • McHaals
    • cze 5th. 2016 7:31

    “Breaks for Honda…”
    It’s Brakes , not Breaks..