Hondata

Hondata modyfikuje standardowe ECU Hondy dodając do niego dodatkowe funkcje jak: modyfikacja mapy paliwa i zapłonu, punktu włączenia Vteca, zmianę odcięcia paliwa (rev. limiter). Umożliwia rozbudowę map o obsługę doładowania (boost). Oferuje kilka systemów zawierających oprogramowanie do kompleksowej ich obsługi. Hondata pasuje do większości Hond produkowanych od 92 roku. Jeśli chcesz się dowiedzieć czy mamy system do twojej Hondy napisz do nas lub przejrzyj naszą stronę. Piggybacki w większości nie mają możliwości przesunięcia tzw. rev. limitera, w Hondach jest to szczególnie istotne przy zastosowywaniu różnego rodzaju sportowych wałków i sprężynek, które wymuszają do osiągnięcia najlepszych osiągów “kręcenia” silnika do wyższych obrotów. Seryjnie silnik b16a2 rev. limiter posiada przy 8200rpm. Po użyciu np. wałków od Hondy Integry Type R, rev. limiter przenosimy do poziomu 8800rpm-9000rpm. Gdy używamy piggibacka nasze możliwości zostają znacznie ograniczone, ponieważ nasz rev. limiter jest wciaż w seryjnym punkcie. Nawet najprostszy system Hondata (s100) umożliwia nam regulacje czasu wtrysku paliwa, kalibrację dla większych wtrysków. W piggybackach niema takiej możliwości. Zwiększenie dawki paliwa zazwyczaj opiera się na modyfikowaniu sygnału z Map sensora, a nie na realnej zmianie czasu wtrysków. Dzieki temu w Hondata możemy używać dużo większych wtrysków od seryjnych, bez obawy o brak możliwości ich kontroli, co często objawią się np. za duża dawką paliwa przy niepełnych otwarciach przepustnicy. Hondata można używać przede wszystkim do samochodów ulicznych. Jeżeli twoja wyścigowa Honda wymaga systemów które Hondata nie obsługuje jak np. kontrola 8 wtrysków, wtedy należy wybrać inny system. Ale na przykładzie dwóch najszybszych Honda na świecie Erick`s Racing`s 9.99s Civic N/A i Progress/Vortech 328km/h Civic, oba używaja systemów Hondata. Jeżeli samemu nie zajmujesz się strojeniem samochodu i płacisz innym za to, Hondata będzie tańsza, ponieważ instalacja i strojenie zajmuje znacznie mniej czasu niż w przypadku innych uniwersalnych systemów standalone. Często gotowe chipy mają wyłączone informowanie użytkownika o błedach (tzw. check engine light) i mapy paliwa są zbyt bogate dla niepełnych otwarć przepustnicy, co skutkuje znacznie większym zużyciem paliwa.Zapraszamy do przeglądnięcia oferty:

Hondata FlashPro (FN2, FG2, FD2)
Hondata Grupa N FN2 (reflash)
Hondata KPro (EP3, DC5)
Hondata K100
Hondata S300
Hondata S200
Hondata S100
Hondata Heatshield

Komentowanie wy??czone.