Chip Tuning

Firma ECU-PERFORMANCE S.C. zajmuje się modyfikacjami samochodów od ponad 10 lat. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenia w modyfikacji Hondy, w tym szczególnie w  strojeniu silników i modyfikacji ECU wprowadziliśmy do naszej oferty CHIP TUNING.

Chip Tuning polega na zmianie parametrów sterujących silnika (mapy) zapisanych w sterowniku silnika  (ECU) tak, aby poprawić osiągi samochodu.
Producenci z różnych względów (emisja spalin,  średnie spalanie, pozycjonowanie marketingowe silnika na rynku) nie wykorzystują pełnego potencjału jednostek napędowych i sprzedają auta z programami, w których można jeszcze wiele poprawić. Chip Tuning  pozwala znacząco zwiększyć  moc i moment obrotowy  przy obniżeniu zużycia paliwa (dotyczy silników turbo diesla). Chip Tuning przeprowadzamy zarówno w samochodach seryjnych jak również w samochodach z dodatkowymi modyfikacjami (większe turbo, intercooler itp.).  Chip Tuning wykonuje się bez wymiany ECU oraz bez naruszenia jakichkolwiek fizycznych zabezpieczeń ECU lub samochodu.

Sam proces składa się z następujących etapów:
- zmierzenie parametrów auta na hamowni w celu sprawdzenia ‘zdrowia’ auta; modyfikacje aut chorych nie mają sensu i nie powinny być wykonywane
- zgranie oryginalnej mapy z ECU przez złącze diagnostyczne (np. OBD); zgraną mapę zapisujemy, mamy więc kopię ‘na wszelki wypadek’
- modyfikacja mapy, tak, żeby osiągnąć cel właściciela auta
- wgranie nowej mapy do ECU przez złącze diagnostyczne
- zmierzenie parametrów auta, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku (AFR, etc) oraz udokumentować zmiany

Modyfikacja mapy nie wpływa na inne parametry ECU i nie jest widoczna po podłączeniu auta do komputera diagnostycznego w autoryzowanym serwisie (chyba, ze serwis ma powód, żeby jej szukać). Zdarza się, że serwis w ramach popawek do ECU (Service Pack) nadgrywa całość zapisu w ECU, w tym mapę. Wtedy po prostu należy ponownie zapisać naszą zmodyfikowaną mapę

W prawie wszystkich autach (markach) zwiększenie osiągów silnika o 25% przebiega bezproblemowo i nie powoduje żadnych awarii silnika, ani innych podzespołów. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że zwiększanie mocy silnika nie jest za darmo i w niektórych markach lub przy większym niż 25% zwiększaniu mocy może być konieczna np. wymiana sprzęgła na na mocniejsze. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie z góry przewidzieć taką konieczność i poinformować o niej Klienta.

Koniecznie trzeba wiedzieć, że do profesonalnego wystrojenia (chip-tuningu) auta niezbędna jest hamownia. Strojenie tylko na ulicy jest nie tylko niebezpieczne (dla auta i innych użytkowników ruchu drogowego), ale też nie daje wiarygodnych wyników. Dlatego właśnie dysponujemy najlepszą hamownią obciążeniową w Warszawie.  Hamownia obciążeniowa pozwala znacznie lepiej odzwierciedlić warunki rzeczywiste niż hamownia inercyjna (niezaleznie od wagi rolek hamowni inercyjnej…). Nasza hamownia pozwala na pomiar aut z napędem na jedną oś, jak i z napędem na 4 koła. Chcąc najlepiej odzwierciedlić warunki drogowe zainwestowaliśmy również w najlepszy system nadmuchu powietrza. Opinie naszych klientów potwierdzają, że była to właściwa decyzja.

Oprócz hamowni dysponujemy trzema stanowiskami warsztatowymi, na których możemy od ręki wykonać modyfikacje lub naprawy auta.

ECU-PERFORMANCE S.C. oferuje chip-tuning do następujących marek:

- Audi
- BMW
- Citroen
- Fiat
- Ford
- KIA
- Mazda
- Mercedes
-  Opel
- Peugeot
- Renault
- Nissan
- VW
- Porsche
-Seat
- Skoda
- Volvo

Na Chip tuning potrzeba ok. 2-4 godzin.  Cena modyfikacji od 600zł  do 1500zł. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy dodatkowych informacji          chiptuning@ecu-performance.pl

NOWOŚĆ, MODYFIKACJA STEROWNIKÓW DENSO do samochodów japońskich

Mitsubishi Outlander 2.2d

Mitsubishi ASX 1.8d

Przykładowe modyfikacje:

Alfa 159 1.9 JTDM

Audi A4 1.8T 150KM

Audi A6 2.0 TFSI 170KM

Audi A3 1.9 TDI 130KM

Audi A4 1.9TDI 115KM

Audi A6 3.0TDI 224KM

Audi A8 3.0 TDI 230KM

BMW 330d E90 231KM

BMW 520d E60 177KM

BMW 530d E60 233KM

Fiat Croma 150KM

Ford Focus 1.8 Tdci 115KM

Ford Mondeo 2.0 Tdci 140KM

Ford SMAX 2.0 TdCi 140KM

Honda Civic 2.2 CTDi 140KM

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi

Hyundai I30 90KM

Jeep Compass 2.0Tdi 140KM

Land Rover Discovery 2.7 

Land Rover Range Rover Sport 3.6

Peugeot Partner 1.6HDI

Peugeot 3008 2.0 HDI 150KM

Renault Clio 1.5dci

Seat Leon 1.9TDI 150KM

VW Passat 1.9TDI 103KM

support@ecu-performance.pl chiptuning@ecu-performance.pl

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (7)
    • Piotr
    • Jan 13th. 2011 12:08P

    Witam
    krótkie pytanie na sam początek ,czy firma ecu-performance.pl jest w stanie
    zrobić chip tuning w moim ukochanym aucie -> MAZDA RX8
    pozdrawiam..
    Piotr

    • Łukasz
    • Jan 15th. 2011 4:44P

    Witam,

    czy jest możliwy i ile by dał chip tuning w Nissanie Almerze N15 2.0D 75KM?
    dziękuję za odp.

    pozdrawiam,
    Łukasz

    • robert
    • Jan 17th. 2011 10:46P

    witam
    posiadam t5 transporter 2,5 130 KM automat
    czy to auto mozna chipować

      • ECU-Performance
      • Feb 3rd. 2011 10:34P

      Zapraszam to kontaktu emailowego w celu poznania szczegółowej oferty dla Pana samochodu.

      biuro@ecu-performance.pl

      Pozdrawiam

    • Waldek
    • Jan 31st. 2011 5:45P

    Witam

    Prosze o informacje na temat tunningu touarega 3,0 tdi ze skrzynią automatyczną

    pozdrawiam

      • ECU-Performance
      • Feb 3rd. 2011 10:36P

      Witam,

      Oczywiście posiadamy ofertę dla Pana samochodu,
      Proszę o kontakt emailowy lub telefoniczny w celu ustalenia i poznania szczegółów dotyczących modyfikacji elektroniki w VW Touareg.

      Pozdrawiam

    • michal
    • Feb 2nd. 2011 11:40P

    Witam, mam skode octavie II FL z 2009 1.9 tdi 105 km…. chcialbym podniessc nieco moc i moment ale nie chcicalbym tracic gwarancji. Autko ma 42 tys km. Co moga Panstwo zaprowponowac. ?

    pozdrawiam
    prosze o tel. 694493991 badz e-mail. nie interesuje mnie maksymalne podniesienie mocy – w ramach rozsadku bez zytniego wplywu na silnik i sprzęgło.

Komentowanie wy??czone.