Mitsubishi EVO IX

Silnik

380 KM, 515 NM tuned by ECU PERFORMANCE

płyta pod silnik z kewlaru

teleskopy do maski TEIN

wydech

wydech przelotowy 3″ HKS

Turbo

Tomei Bolt-On

Orurowanie IC HKS

Doładowanie w peak’u: 1,85 Bar

Przeniesienie napędu

dwutarczowe sprzęgło karbonowe

Hamulce

przód: STOP TECH

tył: STOP TECH

Zawieszenie

rozpórka tylna WHITELINE

stabilizator przedni CUSCO

stabilizator tylni CUSCO

Bilstein B6 + sprężyny EIBACH

Bilstein B6 + sprężyny seria

Układ kierowniczy

Koła

Alu 18″ kute Ralli Art

Alu 17″ Seria Evo 9 + Toyo R888

Alu 17″ Seria Evo 9 + zimówki

Wnętrze

wskaźnik temperatury spalin (EGT): DEFI

wskaźnik temperatury oleju (OIL TEMP): DEFI

ciśnienie doładowania DEFI

centralka DEFI

Turbo Timer HKS

pasy 6-punktowe 3″ z homologacją FIA do 2014 (kierowca) (zamontowane na 4 pkty)

użyteczność

radio z NAVI

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.