Honda CRX B18C6

Honda CRX gen 2 EE8 iVT

Fabrycznie 1.6l – 150koni po swapowaniu i modach :

SILNIK:
swap B18C JDM 98SPEC z ITR
tloki wiseco doprezajace
korbowody lekkie manley
srubki korbowodowe arp
panewki acl race
lekkie kolo zamachowe act prolite
sprzeglo oem itr
uszczelka głowicy buddy club 0,5
prowadnice zaworowe supertech przerobione na wzór endyn
uszczelniacze zaworowe oem
sprezynki podwojne i tytanowe talerzyki rocekts motorsport
walki rozrzadu toda b
reg.kolka rozrzadu toda
szpilki glowicy golden eagle
nowe uszczelki oem honda
pokrywa wycieta pod koleczka
swiece ngk irydowe

UKŁAD DOLOTOWY:
kolektor rozwiercony na 69mm
uszczelka heathshield Hondata
duza przepustniaca BDL 68mm
dolot parówa simota, dolot zimnego powietrza ze zderzaka

UKLAD WYDECHOWY:
JDM 4-1 2,5cala z itr 98spec
całość na 2,5 cala na 2 przelotowych tłumikach m-tech kwasowka

UKŁAD CHŁODNICZY:
nowa oem chłodnica mosiezno-miedziana

ELEKTRONIKA:
Ecu P28
Przejściówka z OBD0 na OBD1
strojenie hondata S100 – by ECU-PERFORMANCE

UKLAD NAPĘDOWY:
Swap na S80 z ITR, konwersja wysprzęglika, konwersja VSS, customowe mocowania silnika i skrzyni

ZAWIESZENIE:
Zawias H&R -50mm
rozporki wiechers
poliuretanowe tulejki
kola street Team Dynamics 15″, opony toyo t1r 195/50/15
kola race Rota autox 15”, opony toyo r888 195/50/15

UKLAD HAMULCOWY:
Przód Bremobo max 262 tył ori 242
Pompa + serwo z ITR

BODY-KIT:
Blacharsko-lakieriniczo auto ogarniete by Arek (pomalowane zderzaki i listwy w kolor nadwozia)

ŚRODEK:
Short Shifter Skunk2
Gałka Skunk2
obrotek Defi
2x pasy Schroth
Klatka Wiechers
fotel Carbon NRG
rozporka tylnia gorna

CAR-AUDIO:
Radio Alpine 9882Ri + przednie głosniki Gathers

Moc po modyfikacjach : 226,2KM i 195NM

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (1)
    • Mariusz
    • wrz 30th. 2010 10:34

    Dzieki Dominik za Mega ogarniecie strojenia :)

    pewnie nie ejst to ostatnie slowo crxa wiec cdn…