Subaru Impreza GT 1999

Silnik: blok RS 2,5 / wał i korbowody STI / tłoki CP / głowice WRX / lekkie koła pasowe GFB / wiązka + komputer WRX ’02 / kolektor dolotowy z powiększonymi kanałami i usuniętymi klapkami WRX / pompa oleju COBB TUNING / płyta pod silnik z duraluminium 6mm
Wydech: kolektor wydechowy BORLE / wydech przelotowy: downpipe 3″ + od turbo 3″ up-pipe
Turbo: IC TM STI Spec C / turbo VF43
Przeniesienie napędu: wyczynowe sprzęgło 4-spiekowe / wzmocniony docisk / skrzynia kłowa PPG, z synchronizatorami, 5 bieg – standard / poduszka pod skrzynię STI / pompa sprzęgła STI
Paliwo: pompa Walbro 255 / wtryski STI
Hamulce: przód: 4 tłoczkowe WRX + tył od GT / nacinane i nawiercane tarcze z przodu EBC Turbo Groove / standardowe tarcze z tyłu / przód klocki Ferrodo DS 2500 / tył klocki Red Stuff
Zawieszenie: rozpórka górna przednia SPARCO / rozpórka dolna (kratownica pod silnik) WHITELINE / rozpórka tylna WHITELINE / stabilizator przedni WHITELINE / anty-lift WHITELINE / stabilizator tylni WHITELINE / łączniki stabilizatora WHITELINE / mocowanie tylnej belki POWERFLEX / D2 regulowane: 16 stopni twardości, pełna regulacja wysokości, camber plate’y / sprężyny progresywne H&R / śruby do regulacji kąta pochylenia tylnych kół
Układ kierowniczy: krótka maglownica STI 2005 / Gumy mocujące do maglownicy POWERFLEX / kierownica SPARCO zamszowa + naba
Styl: lampy przednie Clear / światła pozycyjne Clear + żarówki LED niebieskie / przednie kierunkowskazy Clear / przeciwmgielne Clear / boczne kierunkowskazy Clear / tylne lampy Clear JDM STI / tylne szyby (bok i tył) przyciemnione / duży spojler STI / dokładki progów i zderzaków (polakierowane) / antena na środku dachu / teleskopy do maski TEIN

300 KM, 480 NM

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.