Honda Civic Type R FN2 K24 283KM

Stage 2 i modyfikacje K20Z4/K24:

Układ wydechowy – kolektor TODA 4-2-1 / Milltek Cat-Back
Układ dolotowy – GruppeM Air System Injen CAI / kolektor ssący RRC z większą przepustnicą / uszczelka Hondata Heatshield
Napęd – Quaife L.S.D. / sprzęgło Clutchmasters FX400 / lekkie koło zamachowe Clutchmasters
Głowica – świece Greddy / wałki TODA / cienka uszczelka doprężająca 0,3mm TODA / sprężynki zaworowe TODA / napinacz łańcucha TODA / wtryski RC 440cc
Blok – K24 kute tłoki i korbowody / Pompa oleju RRC
Układ jezdny – sprężyny Eibach, zestaw 10 tłoczkowy Tarox / tarcze 330mm Tarox F2000 / klocki 401 Rallye / felgi 18″ Inovit / Yokohama PARADA Spec-2
Elektronika – Hondata FlashPro mapped by Ecu Performance

Aktualna moc: 283KM / 292Nm

Share this post

Related post

  1. 2014.11.09

    Nissan GTR by ECU
  2. 2010.09.28

    Evo VII RS
  3. 2013.09.23

    Nissan GTR GT1000

There are no comment yet.

DANE KONTAKTOWE

+48 602.244.394
biuro@ecu-performance.pl