Honda Civic Type R FN2 K24 283KM

Stage 2 i modyfikacje K20Z4/K24:

Układ wydechowy – kolektor TODA 4-2-1 / Milltek Cat-Back
Układ dolotowy – GruppeM Air System Injen CAI / kolektor ssący RRC z większą przepustnicą / uszczelka Hondata Heatshield
Napęd – Quaife L.S.D. / sprzęgło Clutchmasters FX400 / lekkie koło zamachowe Clutchmasters
Głowica – świece Greddy / wałki TODA / cienka uszczelka doprężająca 0,3mm TODA / sprężynki zaworowe TODA / napinacz łańcucha TODA / wtryski RC 440cc
Blok – K24 kute tłoki i korbowody / Pompa oleju RRC
Układ jezdny – sprężyny Eibach, zestaw 10 tłoczkowy Tarox / tarcze 330mm Tarox F2000 / klocki 401 Rallye / felgi 18″ Inovit / Yokohama PARADA Spec-2
Elektronika – Hondata FlashPro mapped by Ecu Performance

Aktualna moc: 283KM / 292Nm

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (2)
    • Paweł
    • mar 9th. 2011 11:17

    Jaki jest koszt takiej przeróbki?;)

    • Tomek
    • kwi 26th. 2011 8:49

    Właśnie jaki byłby koszt? Jakie osiągi po takich modyfikacjach?