Honda CRX EE8 swap K20A Part II 3XX KM i 3XX NM – jedna z szybszych Hond (napewno nie najszybsza :-) )

Samochód prawie na ukończeniu, ale ze strojeniem pewnie poczekamy do 28 kwietnia :-)

Modyfikacje silnika K24/K20
Blok K24, walki + sprężynki TODA
Kolektor ssący K20 JDM RBC
Poduszki HASPORT
Duża przepustnica
Tłoki zwiększające kompresje
Lekkie korbowody
Chłodnica oleju
Układ dolotowy Custom
Układ wydechowy – Kolektor 4-2-1
Modyfikacje elektroniki i paliwa – Hondata K-PRO PRB + wtryski 550cc
Układ napędowy – krótsze biegi, krótsze przełożenie główne, szpera taka mocna ;-)
Sprzęgło – zestaw TODA HIGH POWER

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.