Hondata S300

S300 jest najbardziej rozbudowanym i zaawansowanym systemem. S300 jest zbliżony do Kpro. Moduł instalowany wewnątrz seryjnego ECU posiadający takie funkcje jak obsługa doładowania, datalogging, modyfikacje w czasie rzeczywistym.

Główną zaleta jest łatwość obsługi. ECU łączy się z laptopem za pomocą kabla USB. Użytkownik sam może dokonywać modyfikacji. S300 występuje tylko w jednej wersji i jego cena wynosi 3599 PLN.

Główne właściwości:

* instaluje się wewnątrz ECU, nie są wymagane żądne zewnętrzne kable
* zbudowany jest o sprawdzony kod s100/s200
* Szybkie połączenie USB
* oprogramowanie SManager pod Windows (łatwa kontrola parametrów, edycja, modyfikacja, datalogging, gotowe mapy)
* modyfikacja parametrów w czasie rzeczywistym
* wbudowane gotowe kalibracje i mapy dla różnych kombinacji silnika
* wbudowany datalogging do laptopa
* wbudowane w moduł 2MB pamięci do dataloggingu (zapewnia to ok. 20-60min nagrywania)
* ustawienia różnych wielkości wtrysków z ogólnym fuel trimem
* konfiguracje dla wielu map sensorów (do 5 barów)
* możliwość tworzenia map według czujnika TPS (idealne do ITB)
* zabezpieczenie silnika przed przeładowaniem
* rozszerzenie map paliwa i zapłonu dla doładowania (boost-a) do 4 barów i dowolnego rev.limitera
* procedura startu i anti-lag system
* full throttle shift
* podwójne wyjście do kontroli Nitro lub czegoś podobnego (np. wtrysk wody)
* możliwość odczutu AFR’u (przez szerokopasmową sondę lambda)

Opcje programu SManager do edycji:

* dwie mapy 24 x 20 dla zapłonu i paliwa do prawidłowego tuningu VTEC’a
* wielkość wtrysku i ogólny fuel trim
* regulowany fuel trim do startu silnika, osobno na każdy cylinder
* rev limiter z odcięciem paliwa lub odcięciem paliwa i zapłonu
* procedura startu i anti-lag system
* full throttle shift
* regulacja załączenia VTEC’a w zależnosci od przepustnicy i obciążenia
* kontrola podwójnego kolektora ssącego
* regulacja predkości wolnych obrotów (czujnik IAC)
* rożne typy i kalibracje map sensorów
* regulacja zabezpieczenia przed przeładowaniem dla zimnego i gorącego silnika
* Shift light
* możliwość wyłączenia trybu close loop
* kompensacja temperatury powietrza
* kompensacja temperatury wody
* korekcja paliwa i zapłonu na poszczególnych biegach
* odłączenie klimatyzacji
* podwójne wyjście do kontroli Nitro lub czegoś podobnego (np. wtrysk wody)
* wewnętrzny datalogging

Planując tuning Hondy, nie ważne czy to będzie mocne N/A, supercharger czy turbo, najlepszym wyborem jest S300. Ten wydatek napewno bęedzie procentował w przyszłości, ponieważ użytkownik nigdy nie zostanie “ograniczony elektroniką”.

Jeśli instalacja będzie przeprowadzona w samochodzie Honda Integra Type R lub innej z typem wiązki OBD II, cena wzrosnie o koszta przejściówki i ECU, tj. S300: 3599 PLN + ECU OBDI P28: 1100 PLN + przejsciówka wiązki: 400 PLN, dając w rezultacie koszt 5099 PLN.

HONDATA

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (5)
    • wolli
    • gru 27th. 2009 5:22

    hi.
    i have p28 ecu with s300 installed. but i wanna have the boost control installed. do you make that, and what do you want for it? i´m living in austria, so it would be much easier for me to ship it to you, than to torrance.
    regards, wolli.

    • Nigle Caron
    • mar 12th. 2010 12:28

    Hi, Just wondering the price of the S300 with shipping to Ireland as I cannot read Polish.

    Thank you for any help.

    • Alex
    • kwi 21st. 2010 12:13

    I have a Honda CRX DelSol VTI 1.6 160PS made in 1993. What would be the cost of S300 and can be sent to Romania? What other data would be sending you about Honda?

    Thank you!

    • Romka
    • cze 27th. 2010 5:48

    What would be the cost of S300 and can be sent to Estonia?