Hondata S100

S100 jest podstawowym systemem w ofercie. Zawiera dokładnie te same funkcje tuningowe co S200, bez dodatkowych opcji jak datalogging, 3-step rev.limiter. S100 instalowany jest do środka ECU w postaci dodatkowego modułu. Dostępne są dwie wersje s100. Z obsługa doładowania (boost-a) i bez. S100 tak jak S200 występuje w wersji OBD1. Jeśli mamy samochód wyprodukowany po 95 roku, czyli z systemem OBDIIa lub OBDIIb, musimy zastosować przejsciówkę wiązki.

HONDATA

Właściwości S100:

* instaluje się wewnątrz ECU, nie są wymagane żądne zewnętrzne kable
* możliwość zdjęcia speed limitera jeśli występuje
* w pełni programowalna mapa paliwa i zapłonu
* rozszerzenie map paliwa i zapłonu dla doładowania (boost-a)
* rozrzerzenie mapy paliwa i zapłonu powyżej 9000rpm
* odłączenie klimatyzacji
* ustawienie punktu załączenia VTEC’a
* ustawienie rev.limitera
* kontrola Nitro

Podstawowa cena za S100 to 1199 PLN, wersja z obsługą doładowania kosztuje 1899 PLN.

HONDATA

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (4)
  1. hola.
    querria comprar la hondata s100.
    yo soy de españa.
    gracias.

    • artur
    • wrz 23rd. 2010 6:48

    Witam mam pytanie odnosnie silnika w Hondzie HRV 99r 1.6 czy da sie podniesc moc i w jakich kosztach wiem ze to nie bedzie wyscigowka ale te 105KM troche malo. pozdrawiam

    • Pieter
    • cze 30th. 2011 10:30

    Także posiadam Hondę HRV z 2005 1.6Vtec (124KM) i jestem ciekawy jaką odpowiedz otrzymał ARTUR. Może jest także jakaś opcja(s100) dla mnie. Pozdrawiam.

    • Lukasz
    • paź 23rd. 2011 4:05

    Witam posiadam accorda coupe 2.0 vtec 147 KM co proponujecie do tego modelu o ile sie podniesie moc dodam jeszcze ze bede robil glowice nowy dolot wydech 4 2 1 reszta 2,5 cala