ECU PRB (USDM)

Dla najbardziej wymagających użytkowników istnieje możliwość instalacji ECU PRB. Potrzebujemy do tego ECU, Hondata Kpro i szerokopasmową sondę lambda pochodząca np. z Acury RSX albo Integry DC5. Wymagana jest także modyfikacja oryginalnej wiązki. Warto zwrócić uwagę na to, że musi to być oryginalna sonda Hondy. Nie może to być np. popularna szerokopasmowa sonda Bosch – 5 przewodowa, stosowana w wielu urządzeniach do AFR jak PLX, Innovative. Do głównych zalet ECU PRB należą monitoring online AFR oraz możliwość logowania, dodatkowe wyjścia na Nitro, Boost Control, wtrysk wody, możliwość zabezpieczenia przed zbyt ubogim składem mieszanki tzw. ‘Lean protection’, możliwość wskazywania docelowego AFR-u na mapie paliwa, na wolnych obrotach.

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.