Honda CRX OBD0

Modyfikacje B16A1 OBD0

Przedstawiamy pierwszą Hondę w której dokonaliśmy konwersji systemu z OBD0 do OBD1, co pozwoliło nam na instalację systemu HONDATA S300 i 3Barowego Map sensora.

Elementy niezbędne do takiej konwersji to :
Aparat zapłonowy OBD1,
4-przewodowa Sonda,
przejściówka wiązki i ECU OBD1.

Na początek wystroiliśmy zestaw soft turbo na 0.5 bara, uzyskując 231KM i 227Nm.
Wkrótce zwiększymy doładowanie. (oczywiście silnik jest do tego przystosowany kute tłoki i korbowody)

231KM i 228Nm przy 0.6bara
282KM i 299Nm przy 0.9bara
300KM i 370Nm przy 1.3bara


wykres


wykres

Share this post

Related post

  1. 2011.01.17

    Audi A6 3.0TDI

There are no comment yet.

DANE KONTAKTOWE

+48 602.244.394
biuro@ecu-performance.pl