Hondata heatshield

Co może nam dać uszczelka Heatshield?

Jak wiadomo temperatura zasysanego powietrza jest najważniejszym czynnikiem który wpływa na moc silnika, dopiero potem liczy się konstrukcja dolotu itp. W większości przypadków słyszy się opinie że niewiele i wysoka temperatura kolektora ssącego niema wpływu, ponieważ powietrze przepływa tam z bardzo dużą prędkościa i w takiej ilości że napewno nie zdarzy się ogrzać.

Test był przeprowadzony na hamowni, gdzie temperatura otoczenia wynosiła 36*C. Samochód stał z otwartą maską ok. 15-20 minut w celu schłodzenia. Następnie rozpoczeliśmy pomiary. Pierwszy z temperatura powietrza 44*C, drugi 46*C i spadek mocy maksymalnej o 1.5KM. Pomiar trzeci to 48*C i strata mocy 3KM. Pomiar czwarty to już 50*C. Należy zaznaczyć że pomiary są wykonywane jeden po drugim. Nastepnie tej samej procedurze poddajemy auto z zainstalowanym Hondata Heatshield. Pomiar pierwszy 44*C, drugi 45*C i moc spada o 0.5KM. Pomiar trzeci, czwarty udało się przeprowadzić przy stałej temperaturze 45*C. Pomiar ósmy i nadal 45*C. Dzięki uszczelce temperatura powietrza utrzymuje się na stałym niezmiennym poziomie. Zapraszamy na stronę producenta http://www.hondata.com/heatshieldgasket.html

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (1)
    • BALCER
    • maj 8th. 2010 11:08

    Szkoda, że nie napisaliście do jakiej temaperatury doszliście bez Heatshield’a. Byloby wiadomo jaki byl spadek mocy a nastepnie możnaby łatwo wykonac równanie ile uszczelka faktycznej mocy “przywraca” po jej założeniu.