Honda Civic Type R no.09

Modyfikacje K20A2:

Elektronika – Hondata K100, +21KM +35Nm
Układ wydechowy – kompletny Supersprint Racing (kolektor, rura środkowa, tłumik końcowy)
Układ dolotowy – AEM V2

CTR No.9 trafił do nas z wykonanymi modyfikacjami układu wydechowego i dolotowego. Właściciel chciał zgrać to wszystko w jedną całość za pomocą Hondata K100. Przed przystąpieniem do strojenia sprawdziliśmy wyniki na seryjnym komputerze. Wynik to 194KM i 188NM. Temperatura panująca w dolocie to ok. 40`C. Strojenie przeprowadzone na paliwie 95 oktanowym. Wynik końcowy to 215KM i 223NM. Największe przyrosty momentu obrotowego uzyskaliśmy w zakresie 4000-6000 tyś ponad 40NM. Od 3500tyś dysponujemy już momentem ponad 200NM. Wrażenia z jazdy są niesamowite. Punkt przełączenia VTEC’a jest prawie nieodczuwalny, samochód przyspiesza bardzo dobrze już od najniższych obrotów. Co ciekawe po zestrojeniu K100, koszt jednego KM to niewiele ponad 100zł!


wykres

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.