Honda Civic Type S turbo

Pierwsza Honda Civic B16A turbo w Polsce. Powstała kiedy jeszcze firmy tuningowe sprzedawały zboże i nie wiedziały co to Honda

Modyfikacje B16a2:

Zestaw turbo Drag III kit:
Tłoki JE, korbowody Eagle
Wałek ssący – Civic TYPE R
Wałek wydechowy – Integra TYPE R
Zawory ssące – Civic TYPE R
Zawory Wydechowe – Integra TYPE R
LOST MOTION ASSEMBLY – Civic TYPE R
Sprężynki zaworowe – Civic TYPE R
Talerzyki tytanowe
Uszczelka pod głowice seryjna
Pompa oleju Integra TYPE R
Kolektor ssący – Civic TYPE R / JG Edelbrock +70mm Ericks Racing
Regulator ciśnienia paliwa
Rury 52mm i 60mm
Kolektor wydechowy odlew Drag, downpipe 2.5 cala, turbo t3/t4, wtryski 440cc
Wydech – Supersprint Racing System 60mm
Short Shift – Integra TYPE R
Sprzęgło – ACT Extreme
Lekkie koło zamachowe – Spoon 4.2 kg
Regulowane kołka AEM
Elektronika seryjna + Apexi VAFC
Skrzynia biegów Integra TYPE R S80, LSD, krótszy 4,5 bieg.

Moc 270KM @ 0.6 bara

  • Trackbacki wy??czone
  • Komentarze (0)
  1. Na razie brak komentarzy.